NCX Assistance - usługi IT

NCX Assistance

NCX Assistance to wdrożenie rozwiązań UTM WatchGuard oraz trzy pakiety wsparcia technicznego. W Net Complex rozumiemy, jak ważne jest wsparcie w skutecznym zabezpieczeniu sieci i jej użytkowników - potrzebujesz partnera, na którego wiedzy i doświadczeniu możesz polegać. Nasz program pomocy technicznej zapewnia pełnąopiekę od momentu włączenia urządzenia w Twojej siedzibie.

Pakiety wsparcia NCX Assistance to usługi wsparcia technicznego świadczone przez certyfikowanych inżynierów WatchGuard. Zawierają pomoc specjalistów w konfiguracji sprzętu i dopasowaniu do środowiska, aby dostosować je do dynamicznie zachodzących zmian. Inżynierowie techniczni pomagają w przypadku pytań pojawiających się w trakcie użytkowania sprzętu oraz możliwych awarii.

 

SILVER SUPPORT zawiera:

  • pomoc w prawidłowej rejestracji produktu zgodnie z wymaganiami producenta
  • zdalna konfiguracja urządzenia za pośrednictwem szyfrowanego połączenia
  • ustawienie interface sieciowych
  • dodanie polityk http-proxy, https-proxy, ftp-proxy
  • policy outgoing
  • 1h konsultacji telefonicznych z inżynierem + dobre praktyki
  • zgłoszenia serwisowe jedynie na pomoc@netcomplex.pl
  • usługa jest dostępna w dni robocze w godzinach 8:00 - 16:00

Cena dla klientów Net Complex - 1 zł / netto

 


 

GOLD SUPPORT - wsparcie silver + dodatkowo: 

  • omówienie polityk bezpieczeństwa wraz z podstawowym przeszkoleniem
  • doradztwo w zakresie konfiguracji
  • pomoc w procesie wymiany urządzenia na podstawie gwarancji
  • indywidualne, telefoniczne wsparcie inżyniera

Termin konfiguracji urządzenia ustalany jest dogodnie dla klienta oraz dopasowany do dostępności inżynierów. Usługa umożliwia 20h zdalnych zmian w konfiguracji oraz porad technicznych w ramach wsparcia inżyniera w ciągu roku.

Cena - 2449 zł / netto

Dodatkowa Godzina wsparcia technicznego: 150 zł / netto

 

 

PLATINUM SUPPORT - wsparcie Gold + dodatkowo: 

  • doradztwo w zakresie konfiguracji
  • rekonfiguracja urządzenia w przypadku zmiany środowiska
  • nieograniczone wsparcie zdalne inżyniera technicznego
  • wymiana urządzenia na podstawie gwarancji w przypadku awarii
  • pomoc w zakładaniu zgłoszeń serwisowych u producenta
  • możliwość korzystania ze środowiska Net Complex - przechowywanie logów klienta

Termin konfiguracji urządzenia ustalany jest dogodnie dla klienta oraz dopasowany do dostępności inżynierów. Usługa umożliwia nieograniczoną ilość zdalnych zmian w konfiguracji oraz porad technicznych w ramach wsparcia. Wsparcie stacjonarne obejmuje jeden dzień roboczy inżyniera w siedzibie klienta.

Cena - 3449 zł / netto

Dodatkowa Godzina wsparcia technicznego: 150 zł netto