REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
ROZDZIAŁ I
INFORMACJE OGÓLNE
§ 1
1. Niniejszy regulamin reguluje szczegółowe zasady współpracy pomiędzy Sprzedawcą a Klientem. Usługodawca świadczy za pośrednictwem Sklepu internetowego usługi polegające na możliwości zapoznania się z ofertą Sprzedawcy, umożliwiające rejestrację Konta a także umożliwia składanie zamówień poprzez formularz zamówienia.
2. Sklep internetowy dostępny pod adresem elektronicznym https://firebox.com.pl/ prowadzony jest przez Net Complex sp. z o.o. wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000638200, adres stałego miejsca wykonywania działalności (adres do doręczeń): ul. Wita Stwosza 5, 43 – 300 Bielsko Biała, NIP: 547-216-54-61, REGON: 365444659.
3. Dane kontaktowe:
a) Adres korespondencyjny (biuro, sprzedaż, obsługa reklamacji): Net Complex sp. z o.o., ul. Wita Stwosza 5, 43 – 300 Bielsko Biała
b) Poczta elektroniczna: biuro@netcomplex.pl
c) Kontakt telefoniczny: Tel. stacjonarny: + 48 33 816 04 11, godziny pracy: Pon. – Pt. 8: 00 – 16: 00 (koszt połączenia wg stawki operatora)
4. Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o towarach podane na stronach Sklepu internetowego, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
5. Terminy użyte w regulaminie oznaczają:
a) Akt o usługach cyfrowych (DSA) – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE.
b) Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, z którą może być zawarta umowa sprzedaży oraz korzystający z usług świadczonych drogą elektroniczną.
c) Konsument – zgodnie z art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeksu Cywilnego osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
d) Konto – konto Klienta w Sklepie internetowym, pozwalające na korzystanie przez Klienta z dodatkowych usług. W ramach Konta, przechowywane są dane adresowe podane przez Klienta umożliwiające realizację dostawy zamawianych
produktów, dostęp do historii zamówień oraz dostęp do innych usług.e) Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonująca czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
f) Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta – osoba fizyczna zawierająca Umowę sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy sprzedaży wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
g) Sklep internetowy – (dalej także, jako „Sklep”) – sklep internetowy działający pod adresem elektronicznym https://firebox.com.pl/
h) Sprzedawca/Usługodawca – Net Complex sp. z o.o. wpisana do RejestruPrzedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000638200, adres głównego miejsca wykonywania działalności (adres doręczeń): ul. Wita Stwosza 5, 43 – 300 Bielsko Biała, NIP: 547-216-54-61, REGON: 365444659.
i) Treść cyfrowa – produkty (Towary) w postaci cyfrowej, zarówno te przesyłane elektronicznie (np. klucz produktu) jak i zapisane na nośniku (płyta CD).
j) Towar – produkt dostępny w Sklepie internetowym będący przedmiotem Umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
k) Trwały nośnik – materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni co celów, jakim te informacje służą i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.
l) Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży zawierana na odległość między Klientem a Sprzedawcą, na zasadach określonych w regulaminie.
m) Umowa o dostarczenie Treści cyfrowych – umowa o dostarczenie treści cyfrowych, w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta, zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, na zasadach określonych w niniejszym regulaminie, polegająca na udzieleniu dostępu do Treści cyfrowych niezapisanych na nośniku materialnym.
n) Usługa cyfrowa – usługa pozwalającą Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta na:
a. wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej,
b. wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Konsumenta lub innych użytkowników tej usługi,
c. inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej.
ROZDZIAŁ II
USŁUGI ELEKTRONICZNE DOSTĘPNE W SKLEPIE INTERNETOWYM
§ 2
1. Usługa „Blog” dostępna jest dla Klientów, bez konieczności rejestracji Konta. Przeglądanie Bloga możliwe jest po przejściu do zakładki „Blog”, gdzie dostępne sąpublikacje dotyczące bezpieczeństwa IT na rynku polskim. Usługa świadczona jest nieodpłatnie.
2. Usługa „Formularz kontaktowy” polega na udostępnieniu Klientowi formularza kontaktowego umożliwiającego kontakt z Usługodawcą. Usługa świadczona jest nieodpłatnie.
3. Usługa „Konto” polega na udostępnieniu Klientowi możliwości założenia Konta w Sklepie internetowym, na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.
4. Usługa „Napisz do nas” dostępna dla Klientów, umożliwiająca kontakt ze Sprzedawcą poprzez komunikator Whatsapp, Messenger, E-mail „LiveChat”. Usługa świadczona jest nieodpłatnie.
5. Usługa „Newsletter” polega na przesyłaniu informacji handlowych drogą elektroniczną, szczegółowo opisana w § 3 niniejszego regulaminu. Usługa świadczona jest nieodpłatnie.
6. Usługa „Recenzje” umożliwia dodawanie recenzji do wybranych Towarów. Usługa dostępna jest na karcie Towaru w zakładce „Recenzje”. Zasady dotyczące zamieszczania recenzji zostały szczegółowo opisane w § 4 niniejszego regulaminu. Usługa świadczona jest nieodpłatnie.
7. Usługa „Przypomnij hasło” umożliwia wygenerowanie nowego hasła do Konta poprzez zakładkę „Logowanie”, po kliknięciu na przycisk „Przypomnij hasło”, następnie wpisaniu adresu e-mail oraz kliknięciu na przycisk „Wyślij”. Usługa świadczona jest nieodpłatnie.
8. Usługa „Wyszukiwanie” umożliwia wyszukiwanie treści poprzez okienko „Wpisz czego szukasz”, dostępne na stronie Sklepu. Usługa świadczona jest nieodpłatnie.
9. Usługa „Zamówienie” umożliwia złożenie zamówienia za pomocą formularza zamówienia w celu zawarcia Umowy sprzedaży lub Umowy o dostarczenie Treści cyfrowych, na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.
10. Usługa „Zapytaj o produkt” umożliwia uzyskanie informacji na temat danego Towaru po kliknięciu na przycisk „Zapytaj o produkt”. Usługa świadczona jest nieodpłatnie.
§ 3
Usługa Newsletter
1. Usługa Newsletter związana jest z przesyłaniem informacji handlowych drogą elektroniczną. Usługa Newsletter świadczona jest przez czas nieoznaczony, nie częściej niż raz w tygodniu.
2. Klient może wyrazić zgodę na przesyłanie informacji handlowych w formie Newslettera w następujący sposób:
a) poprzez zakładkę „Newsletter” po kliknięciu na przycisk „Zapisz się”, wpisując adres e-mail, imię, nazwisko, nazwę firmy oraz klikając na przycisk „Zapisz się”,
b) poprzez zakładkę „Kontakt”, po wpisaniu adresu e-mail oraz kliknięciu na przycisk „Zapisz się”.
3. Każda wiadomość e-mail, jaka wysyłana jest w ramach usługi Newsletter zawiera dane nadawcy Newslettera, informacje handlowe związane z promowaniem towarów i usług, a także link umożliwiający rezygnację z usługi Newsletter.
4. Klient może zmienić uprzednio wskazany adres e-mail, na który świadczona jest usługa Newsletter. Zmiana adresu e-mail może nastąpić poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: biuro@netcomplex.pl
5. Klient może zrezygnować z usługi Newsletter w każdej chwili bez podawania przyczyny. Rezygnacja z usługi Newsletter może nastąpić poprzez:
a) przesłanie wiadomości e-mail na adres: biuro@netcomplex.plb) kliknięcie na przycisk „Wypisz się” umieszczony w stopce każdej wiadomości
e-mail wysyłanej w ramach usługi Newsletter,
c) zalogowanie się do Konta i odznaczenie checkboxa dotyczącego usługi
Newsletter.
§ 4
Usługa Recenzje
1. Klient ma możliwość zamieszczania recenzji o Towarze lub usłudze dostępnej w Sklepie internetowym. Klient zamieszczając recenzję do wybranego Towaru lub usługi dokonuje dobrowolnego rozpowszechniania treści. Sprzedawca nie jest autorem zamieszczonych recenzji, a jedynie podmiotem, który zapewnia w tym celu odpowiednie zasoby teleinformatyczne.
2. Recenzja może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych Towarów lub usług w Sklepie internetowym oraz wystawiona przez Klienta, który dokonał zakupu, a następnie wystawił recenzję o Towarze lub usłudze.
3. Niedozwolone jest zamieszczanie recenzji, w stosunku do której istnieje domniemanie, iż ma na celu manipulowanie ogólną oceną Towaru, np. gdy zamówienie zostało złożone jedynie w celu zamieszczenia pozytywnej lub negatywnej recenzji.
4. Zamieszczenie opinii przez Klienta możliwe jest po kliknięciu na przycisk „Dodaj recenzję”, który dostępny jest na karcie Towaru w zakładce „Recenzje”.
5. Klient dodając recenzję zobowiązany jest przestrzegać następujących zasad:
a) recenzja powinna dotyczyć jedynie Towarów dostępnych w ofercie Sprzedawcy,
b) redagując recenzję należy używać języka neutralnego, bez słów uznawanych za obraźliwe, które mogą być negatywnie odebrane przez innych odbiorców,
c) recenzja nie może naruszać praw innych stron, w szczególności praw związanych z własnością intelektualną, znakami towarowymi, wizerunkiem oraz prywatnością osób trzecich,
d) w treści opinii nie należy zamieszczać danych osobowych osób trzecich,
e) recenzja nie może zawierać linków lub innych treści o charakterze spamu,
f) recenzja nie może naruszać dóbr osobistych.
6. Usługodawca publikuje recenzje tylko pochodzące od Klientów, którzy dokonali zakupu Towaru lub usługi w Sklepie internetowym. W celu sprawdzenia czy recenzje faktycznie pochodzą od jego Klientów, Usługodawca przeprowadza następujące czynności:
a) przed publikacją recenzji, Usługodawca weryfikuje recenzję czy jest zgodna z regulaminem, w szczególności sprawdza czy osoba opiniująca jest Klientem Sklepu internetowego tj. czy osoba ta dokonała zakupu w Sklepie internetowym, oraz czy recenzja dotyczy zakupionego Towaru przez osobę opiniującą,
b) w razie jakichkolwiek wątpliwości Usługodawca zastrzega sobie prawo skontaktowania się z twórcą recenzji celem wyjaśnienia i potwierdzenia, że faktycznie osoba ta jest Klientem Sklepu internetowego lub dokonała zakupu
opiniowanego Towaru.
7. Usługodawca nie zamieszcza nieprawdziwych opinii. Usługodawca publikuje zarówno pozytywne jak i negatywne opinii. Usługodawca nie udostępnia sponsorowanych opinii.
8. Recenzja opublikowana przez Klienta jest rodzajem Treści. W związku z tym, Usługodawca może moderować recenzje. W przypadku stwierdzenia, że recenzja zawiera nielegalne Treści, każda osoba może zawiadomić Usługodawcę o tym fakcie. Procedura zgłaszania nielegalnych Treści została szczegółowo opisania w § 5
niniejszego regulaminu.§ 5
Nielegalne Treści, Moderacja Treści oraz Procedura odwoławcza
1. Zapisy zawarte w niniejszym paragrafie wynikają z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych) w zakresie dotyczącym Sklepu internetowego oraz Usługodawcy.
2. Usługodawca wyznacza jeden wspólny punkt kontaktowy umożliwiający bezpośrednią komunikację Usługodawcy z organami państw członkowskich, Komisją Europejską i Radą Usług Cyfrowych oraz umożliwia Klientom bezpośrednią, szybką i przyjazną komunikację z Usługodawcą drogą elektroniczną, na potrzeby stosowania Aktu o usługach cyfrowych. Usługodawca wskazuje adres do kontaktu: biuro@netcomplex.pl. Usługodawca wskazuje język polski do celów komunikacji z punktem kontaktowym.
3. W ramach Sklepu internetowego dostępne są usługi pośrednie w rozumieniu Aktu o usługach cyfrowych. Usługi te dotyczą dodawania opinii o Towarze lub Sprzedawcy.
4. Usługodawca świadczy również usługi pośrednie w ramach swojego profilu firmowego dostępnego na portalu Facebook poprzez:
a) umożliwienie pozostawiania komentarzy pod zamieszczonymi postami,
b) dodawanie postów,
c) dodawanie opinii i ocen,
d) pozostałe formy interakcji umożliwiające pozostawienie Treści w ww.
portalach.
5. Nielegalne treści oznaczają informacje, które same w sobie lub przez odniesienie do działania, w tym sprzedaży Towarów lub świadczenia usług, nie są zgodne z powszechnie obowiązującym prawem. Nielegalnymi Treściami mogą być w szczególności treści naruszające prawa autorskie, treści dyskryminujące, obraźliwe, wulgarne, nawołujące do nienawiści lub w inny sposób naruszające dobra osobiste, jak również prezentacja Towarów i informacji o nich niespełniających określonych wymogów prawnych lub naruszających prawa innych podmiotów.
6. Klient nie może zamieszczać w ramach Sklepu internetowego lub mediów społecznościowych następujących Treści:
a) wprowadzających w błąd,
b) naruszających dobra osobiste lub zasady współżycia społecznego,
c) napisanych za wynagrodzeniem,
d) zawierających treści reklamowe, marketingowe,
e) zawierających treści wulgarne lub powszechnie uznawane za obraźliwe, przy czym treści opinii oraz komentarzy są weryfikowane pod kątem zawierania określonych słów powszechnie uznawanych za wulgarne lub obraźliwe,
f) służących prowadzeniu działalności konkurencyjnej wobec Usługodawcy, np. mają na celu promowanie konkurencyjnych stron internetowych,
g) sprzecznych z dobrymi obyczajami, w szczególności zawierających treści obraźliwe, pornograficzne, rasistowskie, propagujące przemoc,
h) naruszających prawa osób trzecich, np. prawa autorskie czy prawa własności intelektualnej, lub zmierzające do ujawnienia informacji poufnych,
i) zawierających linki do innych stron internetowych, na które Usługodawca nie wyraził uprzednio zgody, w szczególności linki reklamowe, marketingowe,
j) służące prowadzeniu działań zakazanych przez prawo, np. próbom oszustwa lub wyłudzania środków finansowych od innych osób.
7. Dowolna osoba lub dowolny podmiot może zgłosić Usługodawcy obecność na stronie Sklepu Treści, które dana osoba lub dany podmiot uważają za nielegalne Treści. Zgłoszenia można dokonać na adres poczty elektronicznej: biuro@netcomplex.pl8. Zgłoszenie musi zawierać wszystkie elementy wymagane na mocy DSA takie jak:
a) wystarczająco uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których dana osoba lub dany podmiot zarzucają, iż zgłaszane Treści stanowią nielegalne Treści,
b) jasne wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak dokładny adres URL lub dokładne adresy URL oraz, w stosownych przypadkach dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację nielegalnych Treści, stosownie do rodzaju Treści i konkretnego rodzaju usługi,
c) imię, nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiotu dokonującego zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3 – 7 dyrektywy
2011/93/UE,
d) oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.
9. Po otrzymaniu zgłoszenia, o którym mowa ust. 7 niniejszego paragrafu, Usługodawca niezwłocznie potwierdza zgłaszającemu otrzymanie zgłoszenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany przez zgłaszającego adres e-mail. W przypadku, gdy zgłoszenie jest niepełne, niekompletne lub zawiera błędy, Usługodawca może zwrócić się do zgłaszającego z prośbą o uzupełnienie lub poprawienie zgłoszenia. Jeżeli zgłaszający nie dokona uzupełnienia lub poprawy zgłoszenia, najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania wezwania od Usługodawcy, zgłoszenie pozostawia się bez rozpatrzenia.
10. Usługodawca dokonuje weryfikacji zgłoszenia w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania. Usługodawca przeprowadza weryfikację w sposób niearbitralny i obiektywny z zachowaniem należytej staranności.
11. Po dokonaniu weryfikacji, Usługodawca może trwale zablokować lub usunąć nielegalne Treści jako Treści naruszające regulamin albo uznać, iż Treści nie naruszają regulaminu. Jeżeli Treści zostały wcześniej zablokowane, a po przeprowadzonej weryfikacji, uznano, iż Treści nie naruszają regulaminu, Usługodawca niezwłocznie przywraca Treści oraz powiadamia o tym zgłaszającego, podając uzasadnienie dla swojej decyzji.
12. W przypadku zablokowania lub usunięcia Treści, Usługodawca niezwłocznie powiadamia o tym zarówno zgłaszającego jak i osobę, która zamieściła Treść podlegającą zablokowaniu lub usunięciu, podając uzasadnienie dla swej decyzji.
13. W przypadku zablokowania lub usunięcia Treści jako niezgodnych z regulaminem lub odmowy zablokowania lub usunięcia Treści, zarówno Klient, który zamieścił Treści jak i zgłaszający mogą złożyć odwołanie na zasadach wskazanych w niniejszym paragrafie.
14. Usługodawca zapewnia, iż wszelkie odwołania dotyczące nielegalnych Treści nie będą rozpatrywane w sposób zautomatyzowany, za weryfikację zasadności zablokowania lub usunięcia Treści będzie odpowiadał Usługodawca.
15. Usługodawca zastrzega sobie prawo do moderowania Treści dostarczonych przez Klienta w ramach Sklepu internetowego pod względem ich zgodności z regulaminem i obowiązującymi przepisami prawa. Moderowanie odbywa się w dobrej wierze, w sposób niearbitralny i obiektywny z zachowaniem należytej staranności a także podejmowane jest z własnej inicjatywy Usługodawcy lub w wyniku otrzymanego zgłoszenia w celu wykrycia, identyfikacji i usunięcia nielegalnych Treści. Usługodawca ma prawo nie publikować Treści w przypadku, gdy nie spełniają warunków, o których mowa powyżej.
16. W razie wykrycia nielegalnych Treści, dana Treść może zostać zablokowana lub zostać usunięta. O odmowie publikacji lub usunięciu danej Treści, Usługodawca zawiadomiKlienta, który zamieścił daną Treść za pośrednictwem poczty elektronicznej. Zawiadomienie będzie zawierało uzasadnienie decyzji odpowiednio o odmowie publikacji Treści lub usunięciu Treści wraz z informacją o możliwości złożenia odwołania.
17. Odwołanie od decyzji Usługodawcy można złożyć w terminie 14 dni od dnia odebrania decyzji Usługodawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: biuro@netcomplex.pl lub na piśmie na adres siedziby Usługodawcy. Odwołanie powinno zawierać: imię i nazwisko osoby składającej odwołanie, dane kontaktowe, szczegółowe uzasadnienie, dlaczego w ocenie osoby składającej odwołanie, decyzja Usługodawcy była błędna i powinna zostać zmieniona. Po otrzymaniu odwołania, Usługodawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie za pośrednictwem poczty elektronicznej. Odwołania są rozpatrywane przez Usługodawcę w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania.
18. W przypadku gdy Usługodawca poweźmie jakiekolwiek informacje dające podstawę do podejrzenia, że popełniono, popełnia lub może dojść do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby lub osób, natychmiast informuje o swoim podejrzeniu organy ścigania lub organy sądowe zainteresowanego państwa członkowskiego lub zainteresowanych państw członkowskich i przekazuje wszystkie dostępne informacje na ten temat.
ROZDZIAŁ III
WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
§ 6
Warunki techniczne
1. Warunkiem korzystania z usług Sklepu internetowego jest:
a) posiadanie komputera lub innego urządzenia multimedialnego,
b) aktywne połączenie z siecią Internet zapewniające transmisję danych,
c) aktywne konto poczty elektronicznej,
d) przeglądarka internetowa: Internet Explorer, FireFox, Opera, Chrome, Safari,
e) włączona obsługa apletu JavaScript, plików Cookies,
f) minimalna rozdzielczość ekranu: 1024 x 768 pikseli lub wyższa.
2. W przypadku korespondencji otrzymywanej za pośrednictwem poczty elektronicznejniezbędne jest posiadanie aktywnego konta poczty e-mail, natomiast w przypadku załączników dostarczanych wraz z pocztą e-mail, programu obsługującego pliki takie
jak: pdf, doc, jpg.
3. W związku ze zmianami technologicznymi może dojść do zmiany ww. wymagań technicznych, w szczególności dotychczasowe oprogramowanie może zostać zastąpione wyższą wersją. W ramach rozwoju strony Sklepu, Usługodawca ma możliwość:
a) włączenia nowych funkcjonalności, a także dokonywania zmian lub usuwania istniejących funkcjonalności w ramach strony Sklepu,
b) wprowadzenia strony Sklepu na inny rodzaj urządzenia, np. urządzenia przenośne.
4. Usługodawca zapewnia bezpieczeństwo transmisji danych przekazywanych w Sklepie internetowym przy użyciu protokołu SSL.
5. Klient korzystający ze Sklepu internetowego zobowiązany jest do:
a) korzystania ze Sklepu zgodnie z jego przeznaczeniem oraz powstrzymywania
się od dostarczania treści o charakterze bezprawnym,b) korzystania z wszelkich treści dostępnych w Sklepie wyłącznie na własny użytek,
c) niepodejmowania działań polegających na rozsyłaniu lub umieszczaniu w ramach Sklepu niezamówionej informacji handlowej (spam),
d) niepodejmowania działań naruszających dobra osób trzecich, ogólnie przyjętych norm społecznych lub godzących w dobre obyczaje,
e) niepodejmowania działań o charakterze programistycznym, hackerskim, w tym
w celu dokonania jakichkolwiek zmian w kodzie źródłowym strony internetowej.
ROZDZIAŁ IV
INFORMACJE O SZCZEGÓLNYCH ZAGROŻENIACH ZWIĄZANYCH Z
KORZYSTANIEM PRZEZ KLIENTA Z USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ
ELEKTRONICZNĄ PRZEZ USŁUGODAWCĘ
§ 7
1. Usługodawca zwraca szczególną uwagę, iż świadczenie usług drogą elektroniczną wiąże się z zagrożeniem po stronie Klienta, jako użytkownika korzystającego z sieci Internet.
2. Do podstawowych zagrożeń związanych z korzystaniem z sieci Internet należą:
a) złośliwe oprogramowanie – to różnego rodzaju aplikacje lub skrypty wywołujące szkodliwe lub złośliwe działanie w stosunku do systemu teleinformatycznego użytkownika sieci, takie jak wirusy, robaki, trojany,
b) programy szpiegujące – to programy śledzące działania Klienta, które gromadzą informacje o Kliencie i przesyłają je autorowi programu,
c) włamania do systemu Klienta z użyciem narzędzi hackerskich,
d) wyłudzanie poufnych informacji np. haseł przez podszywanie się pod inną osobę,
e) spam – to niechciane i niezamawiane wiadomości elektroniczne rozsyłane jednocześnie do wielu odbiorców, często zawierające treści o charakterze reklamowym.
3. Aby uniknąć powyższych zagrożeń, Klient powinien zainstalować program antywirusowy na komputerze lub urządzeniu za pomocą, którego łączy się z siecią Internet. Program powinien być stale aktualizowany.
4. Dodatkowo zaleca się, aby Klient korzystający z usług świadczonych drogą elektroniczną posiadał uruchomioną zaporę systemową (Firewall), nie otwierał załączników poczty elektronicznej niewiadomego pochodzenia, a także przeprowadzał regularne skanowanie całego systemu programem antywirusowym.
ROZDZIAŁ V
WARUNKI ZAWARCIA I ROZWIĄZANIA UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG
DROGĄ ELEKTRONICZNĄ POLEGAJĄCEJ NA PROWADZENIU KONTA
§ 8 Rejestracja Konta
1. Umowa o świadczenie usługi drogą elektroniczną dotycząca prowadzenia Konta
wymaga dokonania rejestracji. W celu rejestracji Konta należy w zakładce
„Logowanie”
, kliknąć na przycisk „Nie masz konta? Załóż Konto”, następnie należy
podać adres e-mail, hasło oraz kliknąć na przycisk „Załóż Konto”
. Po wykonaniu
powyższych czynności, na adres e-mail podany podczas rejestracji Konta zostajeprzesłane potwierdzenie dokonanej rejestracji wraz z kodem aktywacji. W celu
zakończenia procedury związanej z rejestracją Konta, należy kliknąć w link
aktywacyjny załączony w e-mailu.
2. Umowa o świadczenie usługi drogą elektroniczną dotycząca prowadzenia Konta, zostaje zawarta na czas nieoznaczony. Usługa w przedmiocie prowadzenia Konta świadczona jest nieodpłatnie.
3. Usługodawca nie przetwarza w systemie teleinformatycznym Sklepu haseł jak i loginów zarejestrowanych Klientów. W przypadku utraty hasła, Usługodawca może wygenerować nowe hasło przy pomocy usługi „Przypomnij hasło”. W takim wypadku na adres e-mail Klienta podany podczas rejestracji Konta, Usługodawca przesyła wiadomość zawierającą nowe hasło.
4. Klient zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy loginu oraz hasła do Konta w Sklepie internetowym. Hasło stanowi informację poufną do wyłącznej wiadomości Klienta.
§ 9 Rozwiązanie umowy dotyczącej prowadzenia Konta
1. Umowę o świadczenie usługi drogą elektroniczną dotyczącej prowadzenia Konta może wypowiedzieć Klient w każdym czasie, bez podania przyczyny poprzez przesłanie stosownego oświadczenia woli w formie elektronicznej na adres: biuro@netcomplex.pl lub w formie pisemnej na adres: Net Complex sp. z o.o. ul. Wita Stwosza 5, 43 – 300
Bielsko Biała. Usunięcie Konta następuje niezwłocznie i oznacza rozwiązanie przez Klienta umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną, której przedmiotem jest prowadzenie Konta.
2. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi drogą elektroniczną dotyczącej prowadzenia Konta w przypadku, gdy Klient dostarcza treści o charakterze bezprawnym oraz prowadzi działania zagrażające bezpieczeństwu systemu informatycznego Sklepu (działalność hackerska) a także w przypadku, gdy nastąpi zamknięcie/likwidacja Sklepu internetowego. Wypowiedzenie umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną polegającej na prowadzeniu Konta przez Usługodawcę następuje poprzez przesłanie Klientowi stosownego oświadczenia woli na adres e-mail podany podczas rejestracji Konta lub w formie pisemnej na dane adresowe Klienta.
ROZDZIAŁ VI
ZAMÓWIENIA
§ 10 Procedura składania zamówień
1. Klient może składać zamówienia za pośrednictwem Sklepu internetowego przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
2. Niektóre z zakupionych Towarów (licencje na oprogramowanie) dostarczane są w postaci cyfrowej bez nośnika materialnego na adres e-mail Klienta wskazany w formularzu zamówienia.
3. W przypadku, gdy przedmiotem umowy zawieranej na odległość są Treści cyfrowe, Klient przed wysłaniem zamówienia (zaznaczając odpowiedni checkbox w formularzu zamówienia) może wyrazić zgodę na dostarczanie Treści cyfrowych przed upływem terminu na odstąpienie od umowy zawieranej na odległość.
4. W celu złożenia zamówienia, należy wybrać Towar i potwierdzić wybór klikając na przycisk „Dodaj do koszyka” . Następnie Klient może kontynuować zakupy, klikając na przycisk „Kontynuuj zakupy”, lub sfinalizować zakup, klikając na przycisk „Zamów”. W kolejnym kroku, zostaje wyświetlona zawartość koszyka, gdzie Klient ma możliwość aktualizacji koszyka poprzez zmniejszenie/zwiększenie lub usunięcie Towaru.
5. Następnie Klient dokonuje wyboru formy dostawy oraz formy płatności oraz podejmuje decyzję o sposobie złożenia zamówienia poprzez:
a) logowanie do Konta – opcja ta dostępna jest dla Klientów mających status zarejestrowanego użytkownika Sklepu internetowego, w celu zalogowania wpisujemy adres e-mail, hasło i klikamy na przycisk „Zaloguj”.
b) rejestracja Konta – opcja ta dostępna jest dla Klientów niemających statusu zarejestrowanego użytkownika Sklepu internetowego, w celu rejestracji Konta po wypełnieniu formularza zamówienia należy zaznaczamy checkbox „Załóż
Konto”,
c) bez rejestracji i logowania przy pomocy Formularza zamówienia – opcja ta dostępna jest dla Klientów nieposiadających zarejestrowanego Konta, Klient składa zamówienie z pominięciem procedury rejestracji lub logowania do Konta.
6. Składając zamówienie poprzez formularz zamówienia, w zakładce „Dane płatnika” należy podać następujące dane: nazwa firmy, numer nip, imię, nazwisko, adres dostawy, numer telefonu, adres e-mail.
7. Przy każdym Towarze podana jest cena, jaka obowiązuje w Sklepie. Ceny na stronie Sklepu dotyczą pojedynczego produktu i nie obejmują kosztów dostawy. Do ceny Towaru, należy doliczyć koszt dostawy.
8. Klient w celu otrzymania faktury VAT powinien poinformować Sprzedawcę w momencie dokonywania zakupu, iż nabywa towar, jako Przedsiębiorca (podatnik). Zgłoszenie powyższej informacji, następuje poprzez podanie w formularzu zamówienia nazwy Przedsiębiorcy oraz numeru NIP.
9. Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza złożenie Sprzedawcy oferty zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia. Oferta jest wiążąca dla Klienta, jeżeli Sprzedawca potwierdzi niezwłocznie jej otrzymanie.
10. W kolejnym kroku zostaje wyświetlone podsumowanie zamówienia z możliwością weryfikacji informacji zawartych w zamówieniu. W celu zakończenia procedury związanej ze składaniem zamówienia należy kliknąć na przycisk „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
11. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca wysyła na adres poczty elektronicznej Klienta potwierdzenie złożenia zamówienia. Po potwierdzeniu złożenia zamówienia, Sprzedawca przesyła potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji zostaje zawarta Umowa sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą. Potwierdzenie, udostępnienie, utrwalenie oraz zabezpieczenie treści zawartej Umowy sprzedaży następuje poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail zawierającej potwierdzenie zawarcia Umowy sprzedaży.
12. Klient wyraża zgodę na wystawienie przez Sprzedawcę faktury elektronicznej. Każda faktura w formie elektronicznej zostanie udostępniona Klientowi za pośrednictwem poczty elektronicznej jako załącznik w pliku PDF na adres e-mail wskazany przez Klienta w zamówieniu (wymagane oprogramowanie do otwarcia plików PDF, np. Adobe Acrobat Reader). Sprzedawca wystawia i udostępnia faktury w formie elektronicznej w sposób gwarantujący autentyczność ich pochodzenia oraz integralność ich treści.
13. Zgoda Klienta na wystawianie i wysyłanie faktur w formie elektronicznej, nie wyłącza. prawa Klienta do wystawiania i wysyłania faktur w formie papierowej. Klient w każdym momencie ma możliwość cofnięcia zgody o której mowa w ust. 12 niniejszego paragrafu. W przypadku braku akceptacji Klienta na wystawianie i wysyłanie faktur wformie elektronicznej, oraz w innych uzasadnionych przypadkach (np. wystąpienie problemów technicznych po stronie Sprzedawcy), Sprzedawca wystawi Klientowi fakturę w wersji papierowej, oraz dostarczy ją na adres korespondencyjny wskazany przez Klienta.
§ 11
Realizacja zamówień
1. Dostawa Towaru realizowana jest w terminie do 21 dni. Termin dostawy przy płatności przelewem, rozpoczyna się od dnia zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy.
2. Sprzedawca dostarcza towar za pośrednictwem Kuriera DHL. Wszystkie przesyłki wysyłane są, jako przesyłki kurierskie ubezpieczone.
§ 12
Sposoby i terminy dostawy treści cyfrowych bez nośnika materialnego
(wersja elektroniczna)
Sprzedawca realizuje dostawę Towaru (Treści cyfrowe) w wersji elektronicznej na podany adres e-mail przez Klienta w formularzu zamówienia. Wysyłka Towaru (Treści cyfrowe) następuje w terminie 7 dni od dnia zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy. Wysyłka Towaru (Treści cyfrowe) do Klienta jest nieodpłatna.
§ 13
Płatność za towar
1. Sprzedawca udostępnia do wyboru następujące formy płatności:
a) przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy,
b) przelew online za pośrednictwem serwisu Przelewy 24.
2. Płatność przelewem należy uregulować w terminie 7 dni od dnia zawarcia Umowy sprzedaży na rachunek bankowy Sprzedawcy prowadzony przez PKO Bank Polski S.A, nr rachunku: 33 1020 1390 0000 6702 0634 3802.
3. Obsługę płatności elektronicznych Przelewy 24 realizuje PayPro SA z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerska 15, 60 – 327 Poznań, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000347935.
4. W przypadku niewywiązania się przez Klienta z płatności w terminie wyznaczonym przez Sprzedawcę, Sprzedawca wyznacza Klientowi dodatkowy termin na uregulowanie płatności z tytułu zawartej Umowy sprzedaży, o czym poinformuje Klienta pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Wraz z informacją o dodatkowym terminie płatności, Sprzedawca informuje Klienta, iż w razie bezskutecznego upływu wyznaczonego terminu, Sprzedawca będzie uprawniony do odstąpienia od Umowy sprzedaży. W przypadku bezskutecznego upływu dodatkowego terminu wyznaczonego przez Sprzedawcę na dokonanie płatności z tytułu zawartej Umowy sprzedaży, Sprzedawca przekazuje Klientowi pisemnie lub drogą elektroniczną oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 491 Kodeksu cywilnego.
§ 14
Dodatkowe usługi
Klient ma możliwość skorzystania z usługi umożliwiającej przetestowanie urządzenia WatchGuard za darmo. W celu skorzystania z usługi należy wykonać następujące czynności:
a) kliknąć na przycisk „Tak, chcę umówić się na testy”,
b) podać następujące dane: imię, nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, nazwa firmy,
c) kliknąć na przycisk „Rejestruj”.
W momencie kliknięcia na przycisk „Rejestruj” zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi „Umów się na testy urządzenia WatchGuard”.
ROZDZIAŁ VII
UMOWY O DOSTARCZANIE TREŚCI CYFROWEJ LUB USŁUGI CYFROWEJ
§ 15
1. Do umowy, na mocy której Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej lub innych świadczeń, przepisy niniejszego rozdziału stosuje się wyłącznie w zakresie postanowień dotyczących Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej.
2. Sprzedawca dostarcza Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta Treść cyfrową lub Usługę cyfrową niezwłocznie po zawarciu Umowy, chyba że Strony postanowiły inaczej.
3. Treść cyfrową uważa się za dostarczoną w chwili, gdy Treść cyfrowa lub środek, który pozwala na uzyskanie dostępu do Treści cyfrowej lub pobranie Treści cyfrowej, zostały udostępnione Konsumentowi, Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta lub fizycznemu lub wirtualnemu urządzeniu, które Konsument, Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta wybrał samodzielnie w tym celu, lub gdy Konsument, Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta lub takie urządzenie, uzyskali do niej dostęp.
4. Usługę cyfrową uważa się za dostarczoną w chwili, gdy Konsument, Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta lub fizycznie lub wirtualne urządzenie, które Konsument, Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta wybrał samodzielnie w tym celu, uzyskali do
niej dostęp.
5. Jeżeli Sprzedawca nie dostarczył Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej, Konsument, Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta wzywa go do ich dostarczenia. Jeżeli Sprzedawca nie dostarczy Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez Strony terminie, Konsument, Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta może odstąpić od umowy.
6. Konsument, Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczania Treści cyfrowej lub Usługi Cyfrowej, jeżeli:
a) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej lub,
b) Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta i Sprzedawca uzgodnili lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej miał istotne znaczenie dla
Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta, a Sprzedawca nie dostarczył ich w tym terminie.
7. Ciężar dowodu dostarczenia Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej spoczywa na Sprzedawcy.
8. W razie odstąpienia przez Konsumenta, Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta od umowy przepis § 15 ust. 26 stosuje się odpowiednio.
9. Treść cyfrowa lub Usługa cyfrowa są zgodne z umową, jeżeli zgodne z umową pozostają w szczególności ich:
a) opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność, funkcjonalność, kompatybilność, interoperacyjność oraz dostępność wsparcia technicznego i aktualizacji,b) przydatność do szczególnego celu, do którego są potrzebne Konsumentowi lub
Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta, o którym Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy i który Sprzedawca zaakceptował.
10. Ponadto Treść cyfrowa lub Usługa cyfrowa, aby mogły zostać uznane za zgodne z umową, muszą:
a) nadawać się do celów, w których zazwyczaj korzysta się z Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk,
b) występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym funkcjonalność, kompatybilność, dostępność, ciągłość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej tego rodzaju i których Konsument, Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej oraz publiczne zapewnienia złożone przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w jego imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba, że Sprzedawca wykaże, że:
a. nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć,
b. przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób,
c. publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta o zawarciu umowy,
c) być dostarczane z akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta może rozsądnie oczekiwać,
d) być zgodne z wersją próbną lub zapowiedzią, która została udostępniona Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta przez Sprzedawcę przed zawarciem umowy.
11. Sprzedawca informuje Konsumenta lub Przedsiębiorcę na Prawach Konsumenta o aktualizacjach, w tym dotyczących zabezpieczeń, niezbędnych do zachowania zgodności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z umową oraz dostarcza je
Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta przez czas:
a) dostarczania Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej określony w umowie, na podstawie której dostarczanie następuje w sposób ciągły, lub,
b) zasadnie oczekiwany przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na Prawach Konsumenta, uwzględniając rodzaj Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej i cel, w jakim są wykorzystywane, oraz okoliczności i charakter umowy, jeżeli umowa
przewiduje dostarczanie Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej jednorazowo lub częściami.
12. Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta nie zainstaluje w rozsądnym czasie aktualizacji dostarczonych przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z umową wynikający wyłącznie z braku aktualizacji, jeżeli:
a) poinformował Konsumenta lub Przedsiębiorcę na Prawach Konsumenta o aktualizacji i konsekwencjach jej niezainstalowania,
b) niezainstalowanie lub niewłaściwa instalacja aktualizacji nie wynikały z błędów w instrukcji instalacji dostarczonej przez Sprzedawcę.
13. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Treści cyfrowej lub
Usługi cyfrowej z umową w zakresie, o którym mowa w § 15 ust. 10 lub § 15 ust. 11,jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej odbiega od wymogów zgodności z umową określonych w § 15 ust. 10 lub § 15 ust. 11, oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej.
14. W przypadku gdy umowa przewiduje dostarczanie Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej w sposób ciągły, Treść cyfrowa lub Usługa cyfrowa muszą pozostawać zgodne z umową przez oznaczony w umowie czas ich dostarczania.
15. Treść cyfrową lub Usługę cyfrową dostarcza się w najnowszej wersji dostępnej w chwili zawarcia umowy, chyba, że Strony postanowiły inaczej.
16. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej dostarczanych jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z umową, który ujawnił się przed upływem roku od chwili dostarczenia Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej, istniał w chwili ich dostarczenia.
17. Sprzedawca nie może powoływać się na upływ terminu do stwierdzenia braku zgodności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z umową określonego w ust. 16, jeżeli brak ten podstępnie zataił.
18. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej dostarczanych w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z umową miały być dostarczane. Domniemywa się, że brak zgodności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z umową wystąpił w tym czasie, jeżeli w tym czasie się ujawnił.
19. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową treści cyfrowej lub usługi cyfrowej w zakresie uregulowanym w § 15 ust. 11, który wystąpił w czasie określonym w tym przepisie.
20. Jeżeli Treść cyfrowa lub Usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Konsument, Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta, może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
a) Sprzedawca odmówił doprowadzenia Treści cyfrowej do zgodności z Umową sprzedaży z uwagi na niemożliwość doprowadzenia lub nadmierne koszty,
b) Sprzedawca nie doprowadził Treści cyfrowej do zgodności z Umową,
c) brak zgodności Treści cyfrowej z umową występuje nadal, pomimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Treść cyfrową do zgodności z Umową sprzedaży,
d) brak zgodności Treści cyfrowej z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy sprzedaży,
e) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Treści cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
21. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
22. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z umową oraz wartość Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej zgodnych z umową.
23. Sprzedawca doprowadza Treść cyfrową lub Usługę cyfrową do zgodności z umową w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przezKonsumenta lub Przedsiębiorcę na Prawach Konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcę na Prawach Konsumenta, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej do zgodności z umową ponosi Sprzedawca.
24. Jeżeli Treść cyfrowa lub Usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
a) doprowadzenie do zgodności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów stosownie do § 15 ust. 21 i § 15 ust. 22,
b) Sprzedawca nie doprowadził Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej do zgodności z umową zgodnie z § 15 ust. 25,
c) brak zgodności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Treść cyfrową lub Usługę cyfrową do zgodności z umową,
d) brak zgodności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środka ochrony określonego w § 15 ust. 20,
e) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta.
25. Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta nie może odstąpić od umowy, jeżeli Treść cyfrowa lub Usługa cyfrowa są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z umową jest istotny.
26. W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie Towaru (Treści cyfrowe lub Usługi
cyfrowe), Sprzedawca od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta o odstąpieniu od umowy nie może wykorzystywać treści innych niż dane osobowe dostarczone lub wytworzone przez
Konsumenta lub Przedsiębiorcę na Prawach Konsumenta w trakcie korzystania z Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej dostarczonych przez Sprzedawcę, z wyjątkiem treści, które:
a) są użyteczne wyłącznie w związku z treścią cyfrową lub usługą cyfrową, które stanowiły przedmiot umowy,
b) dotyczą wyłącznie aktywności Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta w trakcie korzystania z Treści cyfrowych lub Usługi cyfrowej dostarczonych przez Sprzedawcę,
c) zostały połączone przez Sprzedawcę z innymi danymi i nie mogą zostać rozłączone bez nadmiernych trudności,
d) zostały wytworzone przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta wspólnie z innymi Konsumentami lub Przedsiębiorcami na Prawach Konsumenta, którzy nadal mogą z nich korzystać.
27. Sprzedawca udostępnia Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta na jego żądanie i na swój koszt, w rozsądnym czasie oraz w powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego treści wytworzone lub dostarczone przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na Prawach Konsumenta w trakcie korzystania zTreści cyfrowej lub Usługi cyfrowej, inne niż dane osobowe, z wyjątkiem treści, o których mowa w § 15 ust. 26 pkt. a) – c).
28. Sprzedawca może żądać zwrotu nośnika materialnego, na którym dostarczył Treść cyfrową, w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta o odstąpieniu od umowy. Konsument lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta zwraca nośnik niezwłocznie i na koszt Sprzedawcy.
29. Sprzedawca nie jest uprawniony do żądania zapłaty za czas, w którym Treść cyfrowa lub Usługa cyfrowa były niezgodne z umową, nawet jeżeli przed odstąpieniem od umowy Konsument lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta z nich faktycznie korzystał.
30. Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu ceny jedynie w części odpowiadającej Treści lub Usłudze cyfrowej niezgodnej z umową oraz Treści cyfrowej lub Usłudze cyfrowej, których obowiązek dostarczenia odpadł wskutek odstąpienia od umowy.
31. Sprzedawca ma obowiązek dokonać zwrotu Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta ceny należnej wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta o odstąpieniu od umowy lub obniżeniu ceny.
32. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
ROZDZIAŁ VIII
POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
§ 16 Niezgodność Towaru z umową
1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Towar zgodny z umową. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta za niezgodność Towaru z umową na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta a także w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, z wyłączeniem przepisów księgi trzeciej tytułu XI działu II.
2. Towar jest zgodny z umową, jeżeli zgodne z umową pozostają w szczególności jego:
a) opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność, a w odniesieniu do towarów z elementami cyfrowymi – również kompatybilność, interoperacyjność i dostępność aktualizacji,
b) przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta, o którym Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy i który Sprzedawca zaakceptował.
3. Ponadto Towar, aby był uznany za zgodny z umową, musi:
a) nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się Towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk,
b) występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, a w odniesieniu do Towarów z elementami cyfrowymi – również funkcjonalność i kompatybilność, jakie są typowe dla Towaru tego rodzaju iktórych Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter Towaru oraz publiczne zapewnienie złożone przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że Sprzedawca wykaże że:
• nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć,
• przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone lub w porównywalny sposób,
• publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta o zawarciu umowy;
c) być dostarczany z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta może rozsądnie oczekiwać,
d) być takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które przedsiębiorca udostępnił Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta przed zawarciem umowy, i odpowiadać opisowi takiej próbki lub takiego wzoru.
4. Reklamację można złożyć pisemnie na adres: Net Complex sp. z o.o., ul. Wita Stwosza 5, 43 – 300 Bielsko Biała lub elektronicznie na adres e-mail: biuro@netcomplex.pl
5. Reklamacja powinna zawierać dane osoby składającej reklamację, wskazanie braku zgodności z umową oraz żądanie sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy.
6. Sprzedawca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
§ 17
Rękojmia dla Przedsiębiorców
Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Towar lub brak zgodności Towaru z umową wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą zostaje wyłączona (podstawa prawna: art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego).
§ 18
Gwarancja
Wszystkie Towary objęte są gwarancją producenta wraz z serwisem jak i możliwością wymiany Towaru w zależności od wykupionego pakietu. Szczegółowe warunki gwarancji dla poszczególnych marek towarów dostępne są w kartach gwarancyjnych lub na stronach internetowych producenta.
§ 19
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, Wojewódzkich Inspektorów Inspekcji handlowej oraz na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
2. Konsument może skorzystać z następujących pozasądowych instytucji zajmujących się rozpatrywaniem reklamacji i dochodzeniem roszczeń:
a) zwrócić się z wnioskiem o rozwiązanie sporu do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Sprzedawcy
3. jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Bielsku Białej, ul. Piastowska 44, 43 – 300 Bielsko Biała http://www.katowice.wiih.gov.pl/
b) złożyć wniosek o rozpoznanie sprawy przed stałym polubownym sądem konsumenckim, działającym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej,
c) skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów,
d) skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej świadczonej pod numerem Infolinii konsumenckiej 801 440 220 oraz 222 667 676, czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8: 00 – 18: 00 (koszt połączenia wg taryfy operatora), lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: porady@dlakonsumentow.pl. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa punkt kontaktowy udzielający informacji Konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego
rozwiazywania sporów konsumenckich. Pomoc udzielana jest telefonicznie pod numerem + 48 22 55 60 333 lub elektronicznie na adres: kontakt.adr@uokik.gov.pl. Z pracownikiem Punktu można również spotkać się osobiście w Centrali UOKIK pod adresem: Plac Powstańców Warszawy 1, 00 – 950 Warszawa.
§ 20
Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
1. Reklamacje związane z nieprawidłowym działaniem Sklepu internetowego, można zgłaszać za pośrednictwem poczty e-mail na adres: biuro@netcomplex.pl a także pisemnie na adres: Net Complex sp. z o.o. ul. Wita Stwosza 5, 43 – 300 Bielsko Biała.
2. W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie imienia, nazwiska, adresu e-mail, opis problemu będącego podstawą do złożenia reklamacji, sposobu dostarczenia odpowiedzi na reklamację (korespondencyjnie lub elektronicznie). Usługodawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od dnia jej
otrzymania, przesyłając stosowną odpowiedź zgodnie z wybranym przez Usługobiorcę sposobem.
ROZDZIAŁ IX
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
§ 21
1. Konsument oraz Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w § 20 ust. 8 i ust. 9. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy, można złożyć w formie elektronicznej na adres: biuro@netcomplex.pl lub pisemnie na adres: Net Complex sp. z o.o. ul. Wita Stwosza 5, 43 – 300 Bielsko Biała. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć przy pomocy wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu. Skorzystanie z powyższego formularza stanowi ułatwienie jednak nie jest obowiązkowe. W przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy za pomocą poczty elektronicznej, Sprzedawca potwierdza otrzymanie
oświadczenia o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem poczty elektronicznej.
3. Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy chyba, że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar. Do zachowaniaterminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.
4. Bieg terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
a) dla umowy, w wykonaniu, której Sprzedawca wydaje towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia towaru w posiadanie przez Konsumenta, Przedsiębiorcę na Prawach Konsumenta lub wskazaną przez nich osobę trzecią inną niż przewoźnik,
b) dla umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.
5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
6. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru.
7. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta chyba, że Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar od Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na Prawach Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
8. Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
9. Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
10. Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
11. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta w odniesieniu do umów o dostarczanie Treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
12. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programykomputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
13. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami.
ROZDZIAŁ X
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH, POSTANOWIENIA KOŃCOWE
§ 22 Ochrona danych osobowych
1. Administratorem danych osobowych jest Net Complex sp. z o.o. wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000638200, adres głównego miejsca wykonywania działalności (adres do doręczeń): ul. Wita Stwosza 5, 43 – 300 Bielsko Biała, NIP: 547-216-54-61.
2. Z administratorem danych osobowych można skontaktować się pisemnie: Net Complex sp. z o.o., ul. Wita Stwosza 5, 43 – 300 Bielsko Biała lub elektronicznie: biuro@netcomplex.pl
3. Sprzedawca przy przetwarzaniu danych osobowych zobowiązuje się stosować środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych, a w szczególności zabezpieczające dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
4. Szczegółowe zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w zakładce „Polityka prywatności”.
§ 23 Postanowienia końcowe
1. Umowy zawierane za pośrednictwem Sklepu internetowego zawierane są w języku polskim, zgodnie z obowiązującym prawem.
2. Regulamin jest dostępny nieodpłatnie na stronie Sklepu internetowego w zakładce „Regulamin”, w formie umożliwiającej jego pozyskanie, utrwalenie i odtworzenie za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient. Klient może utrwalić treść regulaminu w dogodny dla siebie sposób (np. poprzez zapisanie na
trwałym nośniku).
3. Majątkowe prawa autorskie do treści znajdujących się na stronie Sklepu należą do Sprzedawcy. Prawa autorskie podlegają ochronie zgodnie z ustawą z dnia 4 luty 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2025 r. poz. 24). Zdjęcia produktów, nazwy firm i ich loga prezentowane na stronach Sklepu zostały użyte w celu prezentacji Towarów, do których prawa autorskie należą do podmiotów trzecich.
4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2024 r. poz. 1513), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2024 r. poz. 1061, 1237), ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2024 r. poz. 1796) oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian regulaminu z ważnych powodów, w szczególności w przypadku:
a) zmiany obowiązujących przepisów prawa skutkujących koniecznością zmodyfikowania regulaminu w celu zachowania zgodności z prawem,
b) zmiany funkcjonalności Sklepu internetowego w tym wprowadzenia nowych usług świadczonych drogą elektroniczną, zmiany lub zaprzestania świadczenia
dotychczasowych usług świadczonych drogą elektroniczną,
c) zmiany form płatności, zmiany sposobów dostawy, zmiany danych adresowych.
Zmiany regulaminu nie będą miały wpływu na składane lub złożone zamówienia a także zawarte, realizowane lub wykonane umowy sprzedaży, które objęte są regulaminem obowiązującym w dniu składania zamówienia przez Klienta. Sprzedawca opublikuje jednolity tekst regulaminu na stronie Sklepu ze wskazaniem daty obowiązywania.
Klienci, którzy dokonali rejestracji Konta w Sklepie internetowym, zostaną powiadomieni o zmianie regulaminu za pośrednictwem poczty e-mail. Poinformowanie o zmianie regulaminu nastąpi nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed wejściem w życie zmiany regulaminu. Zmieniony regulamin będzie wiązać Klienta, który dokonał rejestracji Konta, który nie wypowie umowy o świadczenie usługi dotyczącej prowadzenia Konta w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania wiadomości e-mail o zmianie regulaminu.
Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 20.03.2025 r
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku odstąpienia od umowy)
– Adresat: Net Complex sp. z o.o., ul. Wita Stwosza 5, 43 – 300 Bielsko Biała, adres e-mail:
biuro@netcomplex.pl numer telefonu: + 48 33 816 04 11
– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy
sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło
polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*) /o świadczenie następującej usługi(*)
– Data zawarcia umowy(*) /odbioru(*)
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko, jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data
(*) Niepotrzebne skreślić